Dit marketingmateriale skal være tilpasset din profil og udtrykke præcis det tilsigtede. Det kan kun opnås hvis ”håndværkeren” kan sit kram! Grafik og kommunikation er effektive kommunikatorer, som kan være til stor gavn for en virksomhed hvis de er udført korrekt – men til tilsvarende skade hvis de ikke rammer det tilsigtede.

Når du bygger et hus eller køber en bil er kvaliteten vigtig. Sjusket håndværk, dårlige materialer eller uigennemtænkte løsninger er alt sammen noget som med tiden bliver irritationsfaktorer, og i værste fald omkostninger. Sådan er det også indenfor marketing. Løsningerne skal ikke kun være effektive – de skal være smukke, inspirerende, kreative og forståelige.

Du henvender dig til et marketingsbureau fordi du har brug for specialkompetence – og du forventer at tiden bliver brugt effektivt, så der ikke skal bruges ressourcer på endeløse modificeringer og tilrettelser. Her er kommunikation og forståelse ef enorm betydning, og evnen til at lytte, sætte mig ind i kundens virksomhed, produkt og marked altafgørende for at kunne levere den rigtige løsning første gang!

Når du vælger et samarbejde med mig, får du også adgang til hele mit omfattende netværks kompetencer. Som enkeltkvindes virksomhed kan jeg naturligvis ikke løse alle opgaver, så hvis en opgave går udover mit eget kompetenceområde, inddrager jeg gerne andre specialister, så du er sikker på at din opgave bliver løst af de absolutte dygtigste inden for branchen.

Jeg er uddannet Art Director og er derfor trænet i at udvikle idéer, kampagner og oplæg. Derudover har jeg udbygget min Art Director uddannelse med en erhvervsuddannelse inden for marketing – så kreativiteten altid tager afsats i en realistisk, markedsrettet indsats.

Har du lyst til at snakke samarbejde med mig?

Ring 26 25 24 60

Jeg har livslang erfaring i reklamebranchen, og har været selvstændig siden 2000. Jeg har gennem tiden designet kommunikation for et bredt udsnit af Danmarks største brands og virksomheder. Gennem årene har jeg lært hvad der vægter tungest hos mine kunder, nemlig; tillid, kommunikation og kompetence.

Jeg lægger stor vægt på at løsningerne skal kunne sælge sig selv, for hvis en løsning ikke er 100% forståelig og appelerende for dig – er den med stor sansynlighed heller ikke for din målgruppe. Du vil derfor aldrig opleve at en løsning bliver ”oversolgt” – det skal den selv kunne klare. Hvis ikke, er den simpelthen ikke god nok!

Tillid hører til blandt den vigtigste samarbejdsparameter. En god kemi og indgående kendskab til virksomhedens produkter eller kompetencer vejer tungt i samarbejdet, og derfor er det vigtigt, at du ikke bliver udsat for hyppige skift af nøglepersoner. Du skal kunne stole på din samarbejdspartner, kunne sænke paraderne og handle i vished om at din tillid ikke bliver misbrugt.